BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

08-02-2010

first D A T E !
akhirnye dpt juga aku jumpe dia ni..da lame kot plan nak jumpe..asyik2 tak jadi...maklumlaa..jadual kiteorg clash..bila aku free dia pula x free..bila dia free aku pula x free...huhu...mula2 tu memang nervous la nak jumpe dia ni..yelaa..1st time kot..tpi besh la jmpe dia ni..she looks friendly..banyak cakap juga..haha..comel...yg penting tu mata dia..berkaca-kaca..wuuu~~~..hahaha..yelaa jumpa pun sebab aku ada kawan yg boleh memahami..kalau takda korg,..mungkin aku tak jumpe kot..huhu..thanks la to nadiana najib,syafiqa hanim,tariq kazim...sebab bawa aku jumpa dia..hehe...walaupun singkat tapi bermakna kot..yelaahh...paham2 je laaa...:P


sempat belanja mcd's je kot..

thanks NABILA MALIKI ('',)

0 comments: